Smått & gott

2011-03-21 @ 20:44:05
Nu var det ny vecka på utbildningen igen. Som vanligt började morgonen med muntligt förhör av läxan vi fått över natten, tack vare mitt fuskande så klarade jag mig bra idag!
Jag har också hunnit att gå igenom helgens shopping lite....men lång ifrån allt! Tyvärr var det mesta jag kom hem med basplagg, vilket inte är så kul i längden, sånt ska ju bara finnas i garberoben ;)

diadem, gula solglasögon, hårklämma, ögonfransböjare, Make up store Greta nagellack
Solglasögon från Glitter, 89kr. Diadem Glitter 19kr. Örhängen fr. Cubus 79kr. Hårklämma Lindex 20-30kr.
Depend nagellack x3, 50kr. Ögonfrans böjare fr. Lindex 49kr. Make Up Store 'Greta' nagellack 130kr.

Donna Karen dkny klocka
Klocka fr. Stjärnurmakarna, Donna Karen NY 2995kr.

Kommentarer

Postat av: Stina

Snygga saker! =)

2011-03-24 @ 17:43:19
URL: http://stinabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback