Statligt anställd!

2011-03-02 @ 13:45:01
För knappt 4 timmar sen kom samtalet  - "Vi vill gärna att du kommer och jobbar hos oss". OKEJ DÅ DA!! ;)
Så nu börjar den utbildningen den 14/3, efter några veckor så går det över till jobb t.o.m 31/8. Därefter är det timanställning.
Det ska bli otroligt skönt att får lite liv i vardagen samtidigt som jag får lön, äntligen! Ikväll ska detta firas med tårta och bulle hos moster och min nya medarbetande kusin Emma :))
En sak bara, på intervjun var det viktigt att jag var bra på geografi....undrar om dom menar stavningen på ordet, för annars är det helt kört för mig!! Dom kanske skulle vilja höra historien om när jag en jul skulle till Liseberg, och när jag var 'nedanför' Ullevi så hända något... efter ett tag var jag på Stig Center på Hisingen  :/. Nä, jag nämner nog inte det!

Nu är det bara att vänta på att min lille älskling kommer hem efter skolan så drar vi till Allum och shoppar lite (som ett grattis till mig själv haha)

Kommentarer

Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAH, jag älskar oss lagom mycket alltså! FAN vad vi är bra :DDDDDDDD dörlite.

2011-03-02 @ 16:13:29

Postat av: Anonym

hej! jag har en bloppis där jag säljer massvis med kläder, skor & väskor, just nu vill jag bli av med allt så fort som möjligt pga ombyggnad & därför kan ni själva komma med rimliga bud om priset inte passar, hoppas att du/ni hittar någonting nu & att det passar, annars får jag be om ursäkt för kommentaren & önska dig/er en god fortsättning

http://saale.blogg.se



OBS!! SÄLJER ÄVEN LÖSHÅR!!

2011-03-02 @ 17:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback