Sova & Shoppa.

2011-03-01 @ 14:19:31
Vaknade i morse och hjälpte Cameron bli klar för skolan. Efter det blev det frukost och sen gick jag och la mig igen, sov i flera timmar! Jag fattar inte varför jag är så trött hela tiden.
Idag funderar jag på att göra om lite i sovrummet, kanske köpa en snygg klädhängare. Jag vill ha en helvit som tar mindre plats, eller så blir det en stor svart från Ikea. Igentligen har jag ingen plats för den, men det blir mitt uppdrag idag, att göra plats i ett redan fullt sovrum :))

 
Klädstång Ikea 299 kronor.

Jag behöver också åka iväg och köpa present till min kusin Lotta som blir 30 på lördag! Sen är det ju inte helt fel att få med sig ett linne hem från Cubus, och kanske en topp från Bikbok!

 
Linne Cubus 99kr. Top BikBok 99kr.


Kommentarer

Postat av: Jacueline

Kan tillägga att toppen från Bikbok verkar vara slut, överallt :(

2011-03-07 @ 16:39:40
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback