Konstiga paket.

2011-03-10 @ 22:32:08
Idag blev en rätt lång dag. Jag hade mitt sista möte i Frölunda på Folkuniversitetet och är nu helt redo att bli 100% utskriven från arbetsförmedlingen. Vädret gjorde att bilen knappt kunde ta sig fram i allt slask och när jag väl kom till affären för att köpa lite halstabletter och annat till min sjuka stackars son så var jag dyngsur och iskall. Ska det verkligen vara så här i mitten av mars?
Kvällen blev också lång, antibiotikan min son får ger honom så starka magsmärtor att han tillslut spyr, så det blir till att åka tillbaka till läkaren i morgon, usch!

Jag öppnade min roliga post idag, dock blev den mindre roligt än räknat. Varför kan inte plaggen ha samma färg och vara sydda korrekta och normala i storlekarna när jag beställer saker?
De gula ballerinaskorna var 2 storlekar för stora. Så 40 spänn i frakt hit och nu 40 spänn i returavgift.

Kolla in bilden nedan! Plaggen till vänster är från asos.com och ellos.se, de till höger är de riktiga färgerna, hemma hos mig. Se även tröjan på min bild, helt sne är den där bak (skiljer 4cm)!
Så ja, det blev senapsgul istället för påskgul :/


Kommentarer

Postat av: julia

jag har mejlat dig ang bloppisen!:)

2011-03-10 @ 22:59:05
URL: http://lovefashionjuliaa.blogg.se/

Postat av: alexandra

fy vad tråkigt!

2011-03-12 @ 18:04:06
URL: http://dearjulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback