GULT = sommar 2011

2011-03-04 @ 21:10:46

Jag har alldeles för mycket tid över på dagarna. Den går åt till sååå mycket online-fönster-shopping. Men äntligen är det fredag med segt tv tittande. Idag har jag och min söta son inte gjort mycket av någonting alls. Han var iväg och köpte en router till sitt PS3, men själv har jag bara lyckats ta mig ut i köket för att diska :/ Inte ens middag blev det!
Jag satt förut och googlade runt bland olika bloggar för lite tips om butiker och mode. och jag blir så trött på att hitta tusen snygga plagg, men sällan får man svar från bloggaren om vart plagget finns att köpa! Givetvis gäller detta inte alla, men de som vägrar...vad tror du? Kanske att om jag inte köper plagget så kommer du bli helt ensam om det i år?? --Nix!
Jag har försökt hitta en gul väska och 2 par gula skor inför sommaren men det var svårare än jag trodde. Någon som har några bra tips på vart jag kan hitta gult gult gult?? Snälla kommentera i så fall =D


Vänster rad: Clutch väska, ASOS 174kr. Stor väska, från privat person men NY 320kr. Ballerina skor, Ellos outlet 160kr.
Mitten rad: Bag i plast, Fashion Against Aids H&M (kommer i april-11). Randig väska, H&M 199kr. Converse tygsko, Nelly.com 699kr.
Höger rad: Lacoste skor, ASOS 661kr. 'Beach' sko, Ellos outlet 95kr. Tygsko, Ellos outlet (bara små storlekar) 75kr.
Något att ha ovan?

I morgon blir det 'kalas' och nu ska jag börja gräva i garderoberna efter något passande till 30-års kalas på dagtid. 
Hoppas alla får en bra fredag!

Kram!


Kommentarer

Postat av: Sara

Gult är snyggt! :)

2011-03-05 @ 10:53:49
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Postat av: SOFIA

Ja visst är de snygga älskar de små fransiga västarna. Den ena är från H&M och den andra är från bikbok. :) Ha en toppen lördag KRAM

2011-03-05 @ 14:18:52
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback