Grattade mig själv med shopping!

2011-03-02 @ 23:28:52

 
Min nya hatt från Lindex, 129kr (ord. 199kr)

Så det blev Allums köpcentrum idag, yes! Jag tror det hela börjat sjunka in nu, med att jag fått jobbet och så :)
Jag och C började med ett stop i Angered så han äntligen fick ta sitt andra hål i örat, han har ju bara tjatat i 4 år eller så. Sen var det dax att hitta skor till honom för även han hade haft en riktigt lyckad och bra dag, tyvärr har jag lovat att inte skylta med det varken här eller på facebook (detta var han mycket noga med haha).
Jag grattade i alla fall mig själv genom att köpa lite smått och gott. Det blev Gina Tricot, BikBok, Skopunkten och Lindex. Middagen blev från Subway i bilen på väg hem....så söligt!
Sen på kvällen tog jag med mig chokladtårta och Willys underbara bulle och åkte till min moster som bor 5 minuter gångväg från oss (ja, jag skrev åkte haha). Efter fika och tjöt så var klockan redan 21.00 så det blev inga läxor gjorda idag för pojken (oh well).
Nu sover han och jag har fått se alla pinsamma tragiska människor i Big brother huset, så nu återstår bara en kvällsmacka och en kort promenad med hunden.

Det mesta från dagens inköp:


Blå baströja från BikBok, 35kr.
USA linne från Bikbok, 149kr.
Bruna solglasögon 69kr & rosa solglasögon 49kr, båda från BikBok.
Bruna skor från Skopunkten (mörkare än på bild) 49kr (99kr på rean men ½ priset pga annat köp).

Ska se om jag kan få in fler bilder i morgon.

God natt people!


Kommentarer

Postat av: Emma

Fasiken vilken snygg hatt! Den passade du asbra i ju hihi

2011-03-03 @ 09:41:03

Postat av: mamman

Men........har du fått lön INNAN du ens börjat jobba??

2011-03-03 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback