Fullbokad helg!

2011-03-25 @ 23:29:54
LEDIG! Nu är äntligen de 2 s.k 'helvettes veckorna' på jobbets utbildning över. Jag har pluggar typ 17 timmar per dygn i 14 dagar, jag är heeelt slut. Det finns ingen energi kvar alls! Tyvärr är inte allt över än, det fortsätter i en mildare variant i 8 veckor till *suck*
Men nu är det helg. Det ska bli städning (kanske), fest, matlagning, mer shopping och massa mys med käraste Annika!!

Idag har jag i alla fall shoppat, igen! (har haft 2 dagars paus).
Tänkte jag skulle visa lite vad jag köpt men ikväll behöver jag bara få sooova. --man blir faktiskt trött av att shoppa i flera flera timmar ;)
I morgon är det fest med utgång. Jag letade förgäves i affärerna efter något att ha på mig men helt utan resultat. Allt som finns i butikerna nu är ju bara sommarkläder och 'vardagsplagg'. INGET snyggt alls att ha på fest, så jävla tråkigt!! Jaja, det får bli morgondagens problem.

mano, jacka gina tricot linnen, H&M, solglasögon lindex. Shoppa och mode i lass! Dagens fynd.

kläder från H&M, Lindex, Gina tricot, jacka, blus, scarf sjal, tröja En del av det jag köpt idag :)

Trevlig helg alla!


Kommentarer

Postat av: Emmelie

Oh, herregud haha! lyckos dig

2011-03-26 @ 03:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback