Fettisdag utan semla.

2011-03-08 @ 23:37:34
Helt otrolig nog blev jag klar med alla mina ärenden idag, så nu kan jag pusta ut tills imorgon.
Jag och Cam var iväg och fönstershoppade, handlade lite mat, fikade på Liba, och där imellan gjorde vi alla tråkiga ärenden också. han var ju hemma från skolan, men han har verkat helt okej hela dagen, tills klockan slog 21.00 Nu har han hostat torrhosta i över 2 timmar och kan inte sova. Så det ska bli en intressant natt...
När vi var iväg idag fick jag lagt undan ett par saker i en affär, inget 'roligt' men jag hittade 3 s.k springformar för 69kr vilket är superbilligt då EN brukar kosta 100kr! Jag hittade även en gosig morgonrock och snygga öljettgardiner, och Cam hittade en t-shirt. Får se hur det blir med allt det där.
Inte kom jag hem tomhänt heller. Det blev 3 ting som syns på bilden nedan :))

Idag (på fettisdagen) skulle mitt smalare liv sätta igång (igen). Det höll tills 20.00 då jag och Johan bänkade oss framför tvn med senaste säsongen på dvd med serien 24, ja då blev det godis, dricka, chips och dipp (suck asså!). men då var ju klockan för mycket för att ta den där semlan i dagens ära...jaja. Tyvärr blev det inte så mycket film heller eftersom lillkillen hostade så otroligt mycket heeela tiden.

 
Lavel ögonskuggor i 9 färger. Depend lila cracked nails nagellack 39kr. Armband från Edels klädbutik 39kr.

Önskar ett stort tjohej till alla kvinnor på våran dag idag! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback