En helt vanlig söndag

2011-03-20 @ 22:48:02
dagen skulle gå åt till pluggande och städning, dock var städning kostigt nog sååå mycket roligare än pluggandet. Så när städningen var klar så blev det maraton med serien 24 och ja, sen var dagen slut!
Jag borde lärt mig något från läxan, men icke! jag fattar nada helt enkelt.

Som jag trodde så kom Annika hem till sverige idag, det var lycka det!! Så typiskt att jag börjar jobba precis innan hon kom hem. Det hade varit så mycket roligare att shoppa till fötterna blivit blåa istället ;) Nu får vi vänta till nästa helg...fast en av dagarna tror jag det var fest (hm.. måste kolla upp när det va!).

Nu är klockan snart 11, borde börja göra allt redo för imorgon...och kanske ringa och ta en cigg med Annika :)

Go natt alla!

Kommentarer

Postat av: runa

okej, ha det toppen!!

2011-03-21 @ 19:37:13
URL: http://runaas.blogg.se/runa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback