1v kvar...

2011-03-07 @ 20:15:22
Jag börjar bli nervöa inför jobbet nästa vecka. Framförallt för att jag verkligen tvivlar på att min son kommer klara sig själv på varierande dag/kväll/natt.
I vanliga fall hade jag inte sett ett problem med att en 10-åring är hemma själv och tar ansvar. men i detta fallet blir det lite annorlunda. Han har blivit bortskämd med att alltid ha mig hemma, alltid någon som varit hemma....i 7 år. Så det är inte hans fel att han inte är bra på att ta ansvar och sådant. Men nu är det som det är så vi får se hur det blir :/

Jag hade gett mig själv shoppingförbud i 1 månad... det höll i flera dagar!
Jag bloggade tidigare om en gul clutch väska från asos.com och den klickade jag till mig idag. Dessutom fick jag hem ett paket med en blommig kjol (kanske mer förra årets mode, men jag gillar den ändå).
I år kommer det bli sååå mycket kjolshorts och vanliga shorts och sånt kan jag bara inte ha med min udda figur. Så det får bli kjolar!

 Min mjuka JC kjol.

Kommentarer

Postat av: Heart & Home

Hej!

Det kommer säkert att gå bra. Brukar ju göra det i slutändan. Men ska han vara själv hemma på kvällarna?

Det hade inte min son klarat när han var 10. Alldeles för mörkrädd och hade inte gått och lagt sig i tid.

Lycka till!

2011-03-07 @ 23:20:48
URL: http://heartandhome.blogg.se/

Postat av: Sandra

Det kommer säkert att gå bra ska du se, allting brukar lösa sig och barn ställer om snabbt :) De lär sig fort.

2011-03-08 @ 09:55:21
URL: http://lilleput.blogg.se/

Postat av: Jacueline

Tack :) Ja det ska säkert gå bra, men tyvärr finns det nätter jag ska jobba och min son är av sorten man måste säga till 100ggr innan han gör det han ska göra :/ Jag hoppas hunden hemma ger honom tillräckligt med trygghet för jobba måste jag bara göra.

2011-03-08 @ 10:04:24
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback