Ännu en dag

2011-06-30 @ 19:30:37
Idag hade min lilla älskling avslutning från friidrotten, han fick diplom och 3 nya bästa kompisar (hans ord).
Själv var jag iväg med Anna en sväng innan det blev dax att jobba.
Kollade upp gymkort, 4000kr blev 2000kr tack vare att jag är anställd på rätt ställe ;) men rabatten jobbet skulle ge mig blev mindre än väntat. Ska jag verkligen köpa 1 års kort när jag bara ska använda det i några månader?
jag har ju så mycket annat bra som jag planerat att lägga stora summor pengar på, så det kanske är onödigt att slösa, hm...
I morgon ska jag försöka få köpt det mesta till grillningarna, 2-3 underbara grill-kvällar att se fram emot med härligt sällskap :))  Under sommaren finns det nog inget bättre än grillkvällar med varmt väder och massa massa god mat och dryck, oslagbart!

Nu ska jag fortsätta jobba, inte lätt att skriva och svara i telefon samtidigt hela tiden ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback