Nya tag för ny vikt

2011-06-24 @ 19:35:42
Midsommarafton!!! och här sitter jag på jobbet. Inte för att det gör mig någonting alls, men här är så lungt så tiden står stilla. Lille Cameron sitter hos sin gamla-mormor på 75 år och har där ätit sin senapssill.
Efter helgen planerar jag att få igång mitt målmedvetna jag, lite träning och bättre planering mellan målintagen. jag har ju blivit av med 2,5kg ´gratis´, så med lite rätt i planeringen så kanske jag faktiskt kan bli av med lite på de övriga 5kg jag oönskatt bär på =D
2 Nutrilett smoothies om dagen, ett äpple som mellanmål.
40-60min träning 3ggr i veckan med Anna-Marija. Sen efter 10v, med lite tur, så kanske kanske jag kan nå min målvikt.

Nu blir det Simpson på jobbtvn och FB på ena dataskärmen.
Happy midsommar till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback