Storstädning!

2011-06-26 @ 10:35:42
Igår skulle vara en rätt lugn dag, hos A-M dessutom. Men så blev det inte. Morfar kom hem så jag var hos mormor i några timmar, sen fick Cameron för sig att han ville plocka undan något i sitt rum och detta slutade med att vi i 5 timmar rensade i hans rum. Vi slängde databord, dator, leksaker m.m. Därefter blev det dammsugning, moppning, möblering och massa annat. Massor av omgångar till sophuset (även min gamla skit som stått på altanen i 1 år). Sen vid 23-tiden på kvällen så ringde 'SD' (cams pappa) så där fick jag äran att sitta och översätta medans de 2 spelade något spel på PS3 (lyckost mig).

Idag är planen 'flyttning hos A-M', men Cam och jag har så mycket kvar att göra så jag får se med honom först hur dagen kommer att se ut.
Nu blir det kaffe och cigg till frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback