Sommar?

2011-06-20 @ 19:27:28
Är det vår, höst? Eller är det verkligen sommar? Regn och blåst med grå himmel verkar vara temat för denna sommaren, så dyster och tråkigt. Det är förstås inte troligt med super fint väder när man måste sitta inne och jobba hela sommaren, men ändå.
I morgon är jag ledig, det är så skönt med en ledig dag när jag inte behöver gå upp tidigt för att Cameron ska till skolan! Jag kan verkligen behöva sova ut. Tiden går fortfarande åt till att tänka på mitt ex (hela jävla tiden!). Det blir heller inte bättre av att varje gång Cameron varit hos honom så kommer han hem och berättar allt nytt av 'den nya tjejens' grejer.
Jag tycker så synd om Cameron, han känner sig så åtsido satt och utanför nu när Johan skaffat ny tjej. Han är ängslig, nervös och ledsen. Jag bad Cameron ta upp det med Johan för Cam ska känna att han kan prata med Johan också, inte bara med mig. Men det svar Cameron nu fått var skit värt så jag tar tillbaka mitt tankeförslag och hoppas dom 2 glider ifrån varandra!!
Ikväll blir det mys framför tvn, Cam och jag ska se på någon actionfilm och vara uppe seeent med täcke i soffan :)

Ha en bra måndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback