Snart börjar dagen!

2011-06-16 @ 10:19:47
Om 50 minuter börjar min sons skolavslutning, sen är det 5.e klass som gäller efter sommaren!
Jag stressar och irrar runt här hemma medans Cameron ligger i soffan och kollar på tv i lugn och ro. Helt otroligt att han aldrig kan skynna sig eller känna sig stressad haha.
Själv mår jag illa, känner mig yr, och är så nervös att jag skulle kunna dö. Inte pga själva skolavslutningen, men mitt ex Johan kommer vara där, jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få slippa se honom där idag. Jag vill verkligen inte!!! Jag får se till att bara tänka på allt negativt om honom, om hans beslut, och om hans svek.... kanske kan jag bli mer arg än ledsen då?

Ikväll blir det nog bio, kanske Kung Fu Panda 2 :)
Bilder kommer ikväll, jag ska ta så löjligt mycket kort idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback