Oj oj oj...

2011-06-29 @ 19:13:05
Vi haft en helt uuuunderbar dag på stranden!! Jag tog mig ett dopp, ett väldigt snabbt dopp i havet och fy fan vad kallt det var. jag trodde hela kroppen skulle frysas till is, men jag fick ju hålla viss min så inte Cameron skulle skämmas ihjäl ;)
Just det ja, fick ett sms från exet som 'via rykten hört att jag skriver på bloggen om honom' haha, Rykten? Skulle jag ha en blogg som skapar rykten bland folk? Nä du det tror jag inte, men därimot så vet jag vem som lämnat informationen och det stör mig inte ett dugg att han gjort det igentligen. Men att få ett argt sms där exet är besviken och arg över vad jag skrivit var bara oroväckande. För hur kan man vara så naiv att man inte förstår vad man ställt till med, och på vilket sett det kan påverka andra (typ mig o Cam då kanske). Jag var ju arg, besviken och ledsen i 1 månad så whatever!
Helt ärligt så var det nog mest störande att han sparat mitt mobilnummer.
I morgon blir det jobb igen, och resten av veckan. Men, om det är fint väder i mitten av nästa vecka så blir det stockholm! Allt för att jag har en sååå snäll kusin som gärna tar och flyttar in några dagar :)) <3 
Blir det kasst väder så flyttas resan bara fram några veckor.
Nu ska det ev. bli grillat och sen ska jag slå Cameron i plockepin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback