Nationaldagen

2011-06-06 @ 21:16:48
Sveriges nationaldag, men inte mycket med det! Jag tycker faktiskt att det är tragiskt hur Sverige har förändrats med åren, vart tog det härliga firandet vägen?
Idag åkte jag till mamma för att komma bort lite, låg i solen ett tag och sen var jag med Cameron nere vid sjön så han fick ta sig ett dopp.
Mår fortfarande blää, men kanske jobbet blir min räddning de kommande dagarna :) Igår sa jag helt upp kontakten med mitt ex då jag fortfarande älskar honom (vilket jag också sa), fast han tydligen gått vidare nu. Till svar fick jag av honom 'jag tycker inte illa om dig'.   Wow, tack kände jag haha
Vi i släkten har idag packat hos morfar, han ska få eget boende... i Hammarkullen! (vet inte riktigt hur jag ställer mig till det!)
Nu ska jag försöka pussla ihop min vardag, för värre dagar än ikväll har jag aldrig i mitt liv upplevt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback