Mycket ska göras nu.

2011-06-14 @ 08:51:59
Full rulle idag och i morgon innan Cams skolavslutning på torsdag.
Måste fixa hans skor till avslutningen, underkjol till mig, ev. sy upp klänningen, fixa present eller blommor till läraren, handla m.m.
Jobbar 10-19 idag så jag vet inte hur jag ska lyckas... i värsta fall måste allt göras i morgon när jag är ledig (men då har jag massa annat som ska göras). Just det! Måste ju komma på vad vi ska göra för kul på Camerons avslutningsdag... kanske Liseberg?
Nu ska jag i alla fall strax åka till jobbet, sååå skönt, allt känns bättre när jag jobbar :)
Vädret ser inte lovande ut idag så jag slipper få ångest av att vara instängd på ett kontor. Men i morgon och i övermorgon beställer jag sol sol sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback