Härligt brun och på jobbet!

2011-06-13 @ 19:05:52
Sitter på jobbet och mår rätt bra. Så skönt att vara här med fokus på jobbet och inget annat.... men varför sitter jag då och kollar på klockan och räknar ner tiden tills jag slutar? Oavsätt, 3 timmar kvar!
Det har varit ovanligt mycket samtal på jobbet idag, för att vara kvällspasset. Men kul ändå, alla samtal är ju definitift unika på polisen :)
Om 3 dagar har sonen skolavslutning, jag bävar inför den dagen. Johan kommer att komma och jag vet inte hur det ska gå. Jag är mitt uppe i 'magont-processen' av att komma över honom, så att träffa honom redan på torsdag kommer att kännas hemskt! jag vill verkligen inte!!! Oh well, bita ihop för Cameron kan jag, men resten av veckan kommer ju ändå att vara skit efteråt.
Anyways, nu när solen skiner, folk åker och badar, semestrarna kommer igån,g så insåg jag hur blek jag är och kommer att vara heeeela sommaren, så nu kör jag ett par runder i solariet och oj vad sommarbrun jag blev idag :)  (kommer dock aldrig erkänna att det är solariets förtjänst).

Ha en bra måndagkväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback