Fyndat på Ikea.

2011-06-12 @ 22:50:02
Söndag...och precis som söndagar brukar vara --SEG!
Var på Ikea med min älskade mamma idag. HON skulle handla, ändå tycker jag det var mer JAG som sprang och plockade på mig allt jag inte visste att jag behövde för än jag såg det :)
Shopping ska ju vara en bra medicin och fungerande väg till lycka. Fast det kanske inte funkar just nu, men det var värt ett försök. Jag fick tag på vita tjocka öljettgardiner som jag vill ha till sovrummet, för bara 199kr paret. Även ett bord till vardagsrummet fick jag hem för 299kr. Men bordet blir bara tillfälligt tills jag hittar något snyggt.
Jag åt middag hos mormor idag, inte för att jag ville äta men för att mormor behövde sällskap så det blev ju bra.

Har lite bilder här från igår. Skillnaden på Cameron före och efter klippningen är helt otrolig!!

Mammas blommor.

Cool himmel.

Oklippt.

Nyklippt.


Kommentarer

Postat av: Emma

Han var ju så söt i långt hååååår! Hihi. Däremot är han alltid fin!

2011-06-13 @ 07:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback