Ensam hemma.

2011-06-26 @ 21:30:32
Söndagen har gått så fort idag. Fint härligt väder men ändå blev jag kvar hemma hela dagen.
Jag har i-alla-fall fått röjt ordentligt på altanen, fått klart Camerons rum, och gjort mig av med annan överbliven skit här hemma.
Nu är det redan kväll och Cam åkte till min mamma, Hunden är hos J.D.... så här var jag ensam kvar.
I morgon blir det jobb, 22-07.00 (ogillar nattpassen en aning).
På viktfronten går det inte riktigt lika bra, jag har gått upp 0.5kg  :/  Detta är ju i-och-försig inte konstigt med tanke på att kroppen varit ursvulten i 3v, men nu börjar aptiten komma igång och då gör vikten samma sak!
Jag har inte lagat middag på 3 veckor och nu är jag såååå sugen på grillat igen, jag älskar att grilla, skulle kunna äta det varje dag (vilket vi nästan gör hela sommrarna).
Camerons 'pappa' (SD = Sperma Donator) ringde idag igen. Jag tror han försöker vinna lite 'pappa poäng' helt plötsligt. Jätte bra om han tänker ha kontakt med sin son, men jag tänker inte hoppa högt än. Har han varit okontaktbar i 7 år så är 4 samtal inget att bli glad för helt plötsligt!
Nu ska jag nog gosa ner mig i soffan och mumsa på något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback