Blir det Stockholm i år?

2011-06-27 @ 13:16:35
Ska jobba nattpasset ikväll. Klockan är över 13.00 och här sitter jag i morgonrocken fortfarande. Allt jag skulle ha gjort i helgen är gjort, så nu har jag ingenting som ska göras idag.... kanske en tur hem till mamma? Får se sen vad jag orkar.
I början av juli hade jag och mamma planerat att göra vår nu mera årliga stockholmsresa. men som allt verkar nu med J.D så står jag helt utan barnvakt och hundvakt den helgen!
HUR ska jag lyckas hitta någon som tar Cameron från torsdagen till söndagen? Och HUR ska jag hitta någon som kan ta Cinto samma dagar? Det är bara 1½ vecka kvar.... börjar tro att det nog inte blir någon resa. kanske i augusti då jag också har 3 dagar ledigt, men problemet kvarstår...vilka är barn/hundvakt då??

Stockholm 2010 plattan i stan2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback