11 år yngre!

2011-06-29 @ 10:11:50
Jag tror att jag listade ut att mitt ex hade hittat någon ny innan han själv fattat det igentligen. Efter att ha listat ut vem hon är så blev inget bättre, för hon är 11 år yngre än mig!! Jag har alltså blivit ersatt av någon som är 1 år äldre än mina systrar, någon som är endast 10 år äldre än min son.... ja, jag kan fortsätta länge på den tråden haha. Nä usch alltså!
Idag är det sjuuuukt härligt väder så om 1 timma åker jag till havet i Torslanda! Senare i eftermiddag så kommer även mamma och Cameron dit så nu ska jag förbereda smörgåsar, dricka och kaffe.
Njut av en riktig sommardag....för vi har ju inte så många i detta landet!

Lilleby i Torslanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback