Så mycket att göra!

2011-07-07 @ 20:25:06
HUR ska jag hinna åka i morgon? Jag har inte hunnit något alls idag, bara jobbet och middagen. Jag måste dammsuga, ta disken, tömma diskmaskinen, plocka undan, hjälpa Cameron med det ena o det andra, byta lakan, fixa mina naglar, ta ut hunden, duscha, och...PACKA!! Jag som alltid packar i tid har nu bara fått ner än klänning i resväskan :/ Vädret ändras ju hela tiden så jag vet ju inte ens vad jag ska packa.
Oavsätt och jag får packat eller inte så ska jag vid denna tiden i morgon sitta med ett glas vin i handen, i underbara stockholm. Jag ser fram emot att shoppa (och fönsershoppa), äta god cocosglass utanför skansen, och promenera i gamla stan. Men varför ska det regna där i helgen!?

Nä, dax att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback