Full fart!

2011-07-30 @ 21:23:34

Igår spenderade jag, Cameron, Mamma, Therese, Christian, Jimmy, Lotta, My, och Emma dagen på Liseberg, 11 timmar för att vara exakt. Det var toppen väder och vi var hemma typ 23.30 så vi sov länge på morgonen idag. Sen bar det av till havet, allihopa minus Emma. Jätteskönt, men det blåste lite. Vi blev kvar rätt länge så middagen blev sen, men grillat slår aldrig fel!

Och sen, ja sen ringde Johan vilket även han fattar att jag bara måste nämna här haha.
Han sa till mig att JAG måste svara på om jag vill att han har Cameron varannan helg, ja eller nej. Men hallå!! Det handlar ju om DOM, deras relation, om en 10-åring, inte om MIG. Men det lät som någon annans ord, för så som jag kände J så hade han sett till Cams bästa först och inte trott  att det handlade om 'Camerons mamma'.
J var också snabb på att påpeka att jag är 32 och bloggar.... så jag skulle kanske ha kontrat med att han är 29 och sover på en kudde med texten God natt piraten?? Haha!
Jag fattar inte vad som hänt, J verkar glömt att de är deras kvalitetstid tillsammans som räknas...
Nej jag lägger inte mer energi på det, det är absolut inte värt det. men samtalet var bra, det fick mig att en gång för alla känna att det är sååå skönt att de blivit som det blivit, att vårat förhållande på alla sätt tagit slut. Tragiskt att jag saknat någon som förstående,  pålitlig och som bästa vän. Det var ju faktiskt bara löjligt allt-i-hopa.

Anyways, måste plocka undan och fixa lite innan allt annat kul kan sätta fart.
Just det, ska lägga in bilder från fredagen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback