Spara lr Köpa

2011-07-20 @ 12:10:34
Ska köpa tapeter strax, men orka åka! Jag tror att både Cameron och jag håller på att åka på en jobbig förkylning, men det återstå att se.
Jag har suttit och sollat bland de saker jag vill köpa. Igentligen så kanske jag borde spara på pengarna lite mer, men åh så mycket roligt det finns att lägga dom på!
Här på bilden....jag ska välja ut en ring och en väska, men har beslutsångest!



Nu ska jag få fart på Cameron så vi kommer iväg någon gång! kanske blir det en sväng hem till mamma också. Det blir bara mysbyxor idag, men med min äääälskade Heidi.K --Marc Jacobs t-shirt! 
Städa kan jag göra någon annan gång :/

Marc Jacobs t-shirt Heidi Klumb
Protect The Skin You're In


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback