Skön dag

2011-07-19 @ 21:19:06
Har haft en skön dag på jobbet med goa jobbarkompisar. Efter jobbet när jag kom hem gjorde jag hemmagjord pizza till mig och Cameron, vi åt ute på altanen och spelade lite spel under tiden.
Nu sitter han och spelar online med sin pappa. Själv smög jag ut ur rummet för att slippa sitta och översätta en stund, dom klarar ju sig faktiskt rätt bra utan mig. Båda blandar svenska och engelska för att göra sig förstådda haha, så sött.
I morgon är jag ledig så jag och Cameron ska handla och sen köpa resten av tapeterna till hans rum.

Nu ska jag trycka i mig lite gott som mormor bakat till morfars kalas i söndags :)

Våran hemmagjorda pizza blev perfekt!
Dagens goda pizza!


Början på torsdagens tapetsering...fortsättning följer!

Kommentarer

Postat av: Emma

Goaste pizzan du ätit???? Mums!

2011-07-19 @ 22:37:02

Postat av: Jacueline

Väldigt god, inte ditt recept dock. Det var egen mix med bacontipset från dig. 'Färdig deg paket' från affären. Såg du inte den i kylen när du va här kanske? :)

2011-07-19 @ 22:57:52
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Postat av: Mamman

Måste komma och titta på Camerons rum, är väldigt nyfiken. Det ser fräckt ut på bilderna.

2011-07-20 @ 08:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback