Vad hände nu?

2011-07-14 @ 21:03:46
Inte mycket till uteväder idag, men jag och Cameron har spelat spel, grillat och pysslat. jag har också hunnit med att städa i ½ hemmet så det känns ju bra.
Nu på kvällen händer nog inte mycket. Cameron har en kompis här som ska sova över och de ska se på Hajen 1 och äta massa onyttigt till, (dom stängde dörren så jag anser mig inte som inbjuden till det kalaset).
Förresten, en skum sak hände igår kväll. Jag hittade min tavla stående rakt och fint i sängen, lutande mot kuddarna (den ska hänga högt ovanför sängen). Kan den ramla så fint? Jag tittade på kroken på väggen, hel. Jag kollade på 'ståltråden' bakom tavlans ram, hel. Jag funderade på om grannarna kan banka så att tavlan kan ramlat ner, men nej, helt omöjligt att den kan lyfta en cm från kroken med den tyngden från ramen! Cameron är den enda som varit hemma förutom jag, och han når inte dit upp. Så vad har hänt? och varför just min 'Buddha tavla'?? Spooky!!

Den röda markeringen på bilden visar hur högt upp kroken sitter.

Tavlans mening: "see no evil, hear no evil, speak no evil".

Kommentarer

Postat av: Bea

kika gärna in min bloppis en massa billiga fina kläder..



www.beaviktoria.blogg.se/2011/april/saljesklader.html

2011-07-15 @ 21:31:09
URL: http://beaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback