Tapetsering.

2011-07-15 @ 23:50:42
Idag skulle jag till Jessica men här var det full fart hela dagen så det blev tyvärr inget.
Lotta kom över och när hon kommer så blir det alltid någon vägg som blir drabbad. Denna gången var det Camerons rum. Vi rev ena väggens gamla tapet och så köpte jag en 'tidningstapet' som vi satte upp. Det blir lite rörigt för ögonen att se på, men himla tufft. Jag ville hitta något som var en kompromiss mellan vad jag ville ha och vad Cameron ville ha, så denna blev det. Idag tog vi som sagt bara ena väggen, den andra tar vi nästa gång vi båda har ledigt, och den 3.e väggen planerar jag att måla vit.
I helgen jobbar jag, vilket är tur för det är för tyst här utan varken Cameron eller hunden hemma. Funderar på om jag kanske borde ha Cameron hemma 3 helger i månaden, istället för 2. Nja, jag får nog tänka på det lite...

Go fredag på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback