Sååå fint det blev!

2011-07-23 @ 20:25:58
Fan vad jag är nöjd! Idag har jag och Lotta fått gjort massa 'braigt' hemma hos mig.
Camerons rum är färdig tapetserat, och med ny 'tavla', Cams garderob har efter 3 år fått en dörr, nya vardagsrums bordet har fått en hylla, spegeln i hallen sitter på en krok, och efter 1 år är lilla väggen i vardagsrummet tapetserad! Lotta är bäst!!! Åh vad tacksam jag är för all hjälp!
Sen blev det grillning på altanen och då började det ösregna, alltså riktigt ÖööS-regn. Det var inte kallt ute och regnet kommer inte in på altanen så vi hade det faktiskt jätte mysigt där ute :)  Men vad mätt jag blev, puh! Efter all skit som varit de sista månaderna och min dåliga aptit så är min magsäck pinsamt dålig på stora mängder mat haha, jag äter som Cameron nu ju!
Nu ska jag inta soffan som jag så väl förtjänat!







Nya tapeten tidningspapper New York Times



Så bra blev allt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback