Härliga dag.

2011-07-27 @ 21:04:28
Idag blev det sen middag, men vad gör det när vädret är fint och vi kan sitta på altanen och äta grillat med stekta kantareller!
Jag är så mätt, hur kommer det sig att jag aldrig lär mig att äta lagom och att det faktiskt inte är någon som kommer stjäla maten ifrån mig? Gott var det i-alla-fall.
Jag satt och letade aktiviteter online när jag var på jobbet idag. Funderar på vad Cameron och jag ska göra på min 'mini semester' om 1 vecka. Jag funderar på att blanda lite, men måste ändå välja ut några bra saker bland mina funderingar. En dag med picnick i Slottsskogen, ett besök på Bohus Fästning, ett fartfyllt besök på Skara Sommarland, en dagstur ut på en fiskebåt, en tripp till Gokart banan, Liseberg igen, och ett litet turistbesök på Paddan här i gbg.... ja jag kan verkligen inte komma på vad vi ska göra, jag har ju ännu mer på lager, vill göra allt!! Cameron har fått vara ensam så mycket i sommar då jag jobbar, och det att hans pappa inte bor i Sverige. Så jag tycker lite synd om honom. Dessutom har vi ju inte haft mycket till 'stranden väder' här i år.

Nu ska jag gå och låta maten smälta och lägga sig till rätta på min figur :/

Grillade och åt middag på altanen som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback