Cameron <3

2011-07-20 @ 23:01:05
Så vi tog en sväng till Gråbo idag, vi skulle också stannat på vägen för att plocka björnbär på en gård, men dumt nog hade jag vita byxor idag så det kändes som en dum ide. Men ett stopp på kyrkogården blev det, för att titta till min farmor och farfar.
Tapeterna blev köpta, så om allt går som det ska så är Camerons rum klart i helgen. Jag borde köpa färg också så jag kan måla ena hans vägg....och kanske mitt kök!! Nä, det får nog bli nästa veckas projekt.
Jag behöver i-alla-fall hålla mig sysselsatt för just nu är tankarna på högvarv, om precis allt. Jag har tur som har en underbar son som håller mig uppe. Jag är så mycket mer lyckligt lottad än vad jag oftast inser! Jag önskar bara andra kunde tänka mer på hans bästa också, för hur bra kan det vara att hälla i en 10-åring 3 kaffe latte på en helg!? Nä, såna människor är bara idioter! (hoppas dom nu får reda på detta också)
Nu blir det till att släpa ut Cameron i natten, för jag vill ha sällskap på hundpromenaden! I morgon är det jobb igen, men till helgen är jag ledig. I början av augusti har jag mini-semester, och åååh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback