Vilse i en djungel av ansiktsprodukter!

2011-01-03 @ 01:47:01

Jag har i fleeeera dagar letat efter produkter till ansiktete. det visade sig bli jobbigare än vad jag räknat med. Jag ville få ner '200' varumärken till 5-6 stycken, istället för 600 ansiktskrämer så ville jag veta 2 bra nattkrämer, och 2 bra dagkrämer osv osv. Jag har googlat, läst reccensioner och frågat runt och nu äntligen är jag nästan klar!! Listan på varumärken, produkter, och online butiken med bästa pris för respektive vara. Jag planerar på att publicera mitt resultat senare snart, men ska 'googla runt' lite till först :)

Nedan finns de märken som jag anser vara bäst, och deras produkter kommer vara vinnarna i mitt badrum :p (med undantag för bl.a  Biotherms aniktsvatten och peeling från ACO)

  • Dermalogica Alltid bra för den med fet hy eller acne då deras innehåll är väl anpassat efter sådan hy.
  • Decleor Serien består av ett komplett utbud av unika växtbaserade produkter, ingen parfym eller färg. Har funnits i mer än 35 år och kan idag betraktas som ett av världens största spa- märken.
  • MD Formulation Ingen parfym och produkterna ger synliga resultat, vilket är dokumenterat vid regelbunden användning.
  • Clarins Funnits i mer än 50 år och en storfavorit hos många. Produkterna är gjorda av endast naturliga ingredienser.

Jag beklagar, men vill man vara fin....så kostar det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback