Shoppa is the best som finns!

2011-01-17 @ 23:30:36

Det finns inget bättre än att shoppa!! Och dessutom online --heeelt underbart, det är ju bara att sitta hemma i mysbyxor, gosse-tofflor och helt osminkad och bara klicka hit och dit! I love it!

Nu väntar jag på mitt paket från Lyko.se där jag beställt den underbara inpackningen från Joico. Den är verkligen en helt underbar mirakelkur, och beviset är nog det att den vunnit pris i 10 år i rad =D  Jag beställde också mitt älskade shampoo och balsam från P.Sebastian så att mitt hår kan få lite 'hjärt-och-lung-räddning'. Och som bonus till mig själv så blev det en flaska 'Dust It' från Schwarzkopf! Så äntligen har jag börjat mitt shoppande av de produkter som saknas här hemma. Visst, det är dyrt but me so happy :p

Nästa månad ska jag istället invenstera i Kerastase: Resistance Age Recharge, en underbar intensivinpackning för den med sjukt förstört hår som jag har! ja....så vill jag ju ha en lila kajas från M.U.S, en ansiktsmask från MD Formulations, och lite nagelprodukter från Orly och några nagellack från underbara O.P.I. 1,300kr senare så ska jag efter det lugna ner mig och hålla mig till parfym och kläder ett tag :)

Hmm...när jag läser det jag skrivet ovan så känns det nästan som att jag behöver ett jobb med LÖN för att överleva men åh så kul det är att shoppa!!

Jag beklagar, men det finns ingen terapi i världen som kan få mig att må lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback