Gott Nytt År med en P-bot!

2011-01-01 @ 19:06:52

Såååå skönt att inte vakna varken full eller bakfull efter nyår! Vid 17 igår var vi som vanligt och tittade på GPs fyrverkerier vid hamnen i stan. Hittade en parkering och traskade iväg för att inta position. Kom tillbaka till bilen 30 minuter senare och vem hade hälsat gott nytt år till oss? Jo, en lapplisa! Av någon anledning så glömde vi helt bort att betala parkeringsavgiften, så 400kr böter blev det  :/

2010-12-31    2010-12-31

Nyårsmiddag hos mamma sen med världens absolut godaste efterätt jag ätit hitills! Så efter 4 portioner mat så var jag ju bara tvungen att ta lika många gånger av efterätten....sen mådde jag lite illa, men det var sååå värt det!!
Mammas lime cheesecake.

Hade min första alkoholfria nyår på 10 år men klockan blev ändå efter 4 inatt innan både jag och sonen kom i säng!

Nu är det bara att hålla tummarna för 2011, det kan bara gå uppåt nu...tror jag! 

Jag beklagar men jag är inte en av dem som ansåg att 2010 var värt att uppleva!                       

2011 here I come!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback