Fullt upp med att titta på tv!

2011-01-30 @ 22:52:47

Jag har varit hemma hela helgen, med undantag för en fika hos min moster idag. Tabletterna gör mig alldeles yr, vimsig och ger mig konstant huvudvärk så det blir mycket tv tittande hela tiden. Snällaste Johan gav mig Big Bang Theory 3 på dvd idag så jag har i alla fall något riktigt bra att kolla på :) Han tar också pojken tills i morgon så jag slipper gå upp för skolförberedelserna på morgonen. Tack Johan!!
Önskar läkare kunde ge ut pengar istället för tabletter... det finns inget bättre än att shoppa när man är 'nere'. Jag har spenderat 3 dagar nu med fönstershopping online! Come on people, donera pengar för min tillfrisknad ;p

För övrigt så går min blogg (http://beautyshine.blogg.se) om produkter rätt bra. Jag försöker lägga in lite nytt varannan dag och det är ju alltid roligare att lägga ner all tid på det när det uppskattas så yaaay me! kankse inte livsviktigt men det är i alla fall en sysselsättning, en tidsfördriv.

Nu ska jag fortsätta med en annan tidsfördrivning, att måla resten av mina naglar och kolla på Big Bang! (oh yes, I'm saving the world here.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback