Får mammor flytta?

2011-01-24 @ 00:30:44
2011-01-23 

Denna helgen var igentligen min helg med sonen, men som en ängel så kom Johan först på fredagen och gav mig min käääära 'Passion' parfym jag velat ha så länge nu. Och sen planerade han bio på lördag och skridskoåkning på söndagen så jag har varit barnledig massa timmar!! Vilket jag behövt för att överleva min son. Det värsta satte igång för typ 1 vecka sedan då min söta son C bestämde sig för att han är en egen individ, att jag som hans mamma inte alls har den makt som han trott. Detta visade sig bli ett riktigt nedslag för min del. Jag i min tur var inte alls beredd på att släppa min makt och förklarade tillslut (efter att han varit riktigt spydig) att i det här hemmet så är jag GUD, och i samma mening frågade jag honom vem f-n han tror att han är igentligen. Hans svar var logiskt men roligt: En MÄNNISKA!! (antar att jag inte kan argumentera det). Kort sagt, veckan har varit hopplös och jag har tappat all kontroll och vilja. Får mammor flytta hemmifrån?

Jag började ju med min shopping-terapi för över 1 veckan sedan...vill bara säga att shopping online är mycket roligare om man faktiskt får hem produkterna man beställt! Sååå tråkigt att vänta :( (Tack Lyko.se) men jag känner mig ändå redo att börja inhandla lite oljor till mitt hår nu när jag ska slita på det och få det färgat. (Ska lägga upp super-oljorna på beautyshine.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback