Ett gott skratt hos morfar idag!

2011-01-22 @ 17:48:50

22/1
...men oftast kommer mina inlägg som en dag senare, eftersom jag är nattmännsika och klockan alltid blir efter midnatt innan jag tar fram skrivar-fingrarana (igentligen är det tvns fel, ääälskar tv4 fakta!)...och sen går jag in o ändrar och det blir en ompublicering. Oh well.

Aaaanyways! För nästan 1 veckan sedan beställde jag massa mysiga saker från Lyko.se, väntade ivrigt på att 2 dagar skulle gå, kom det något? nej! och jag har fortfarande inte fått något. jag mejlade dom och svaret var att det skickas när dom fått in allt (ett balsam fattades). men varför bara inte skicka mig det dom faktiskt har i lager? Jag haaatar att vänta!! Älskar Lyko, men nu har dom bannemej sjunkit i mina ögon :p

Nu på kvällen fick jag lite tid över mellan bråken med min son så jag hälsade på morfar på korttidsboendet. Jag brukar åka dit rätt ofta, eller rättare sagt, brukade. Jag har inte varit där alls mycket efter jul och mitt samvete har ätit upp hela mig (exk. fettet). Nu till det roliga. Han påstår ofta att saker gått i sönder, i 3 delar. Idag var inget undantag, han började prata om sina trasiga glasögon (han har 2, men påstod att han vunnit ett 3.dje par, yeah right!). Jag trodde inte på honom men min mamma som var där gick bort till skåpet, skrammlade lite och dumpade en hög med delar i mina händer. Dom var inte bara trasiga, de var snurrade som och böjda med våld!! hahaha, det såg sååå kul ut!

Inte för att man ser allt det roliga på bilden, men här är den i alla fall.

Jag beklagar morfar, men allmänheten har rätt att veta! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback