Å så rör vi om i grytan!

2011-01-28 @ 00:15:14

Ångest, ångest, ångets, ångest, ångets, ångest, ångets, ångest och ångets!  I går kom allt bara till ett stop. Först pajade bilen (mer än vanligt), jag tror att typ startmotorn skurit sig så nu är det en skrotbil och jag är sååååå sur! För att hinna till Angered i tid fick jag lifta, ja....LIFTA! Sen fortsatte dagen bara utför. En heldag med morfar på Mölndals sjukhus för röntgen, åkte hem utan att han röntgats, fick sen vänta nästan 2 timmar på färdtjänst!! Jag hatar sjukvården! Men som tur är så e mitt humör skit, så idag har jag gapat av mig på personalen (tyvärr jobbade inte den ansvarige, men det tas på måndag).

För att göra min dag lite bättre så kom idag äntligen mitt paket från Lyko.se! Så nu är mitt hår sååå mysigt :)  men att vänta 2 veckor istället för 2 dagar var inte alls min grej :/

Jag beklagar, men folk än inkompitenta och det gör min vardag jobbig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback