Shopping och indiskt till middag.

2011-02-25 @ 21:25:50

Varit i Lerum med Johan idag, shoppat och ätit på indisk resturang. Deras indiska mat har alltid varit supergod i Lerum men på senaste tiden är den inte alls så smakrik och stark längre, lite tråkigt. Men jag åt mig proppmätt i alla fall och köpte med lite mat till pojken här hemma.
Sen åkte vi över till köpcentrumet i Lerum och jag fick köpt lite kläder till toppen-priser! Jag försökte också få tag på Escadas nya parfym Taj Sunset men då bara Kicks (som inte finns  där) får den i tid så fick jag åka hem utan.


Här är därimot lite av det jag fick köpt idag. (Bortse från slitigt utseende och taskig hårdag)

  
Svart stickad tröja med silvertråd köpt på Limit, Only 70kr (ord.400kr)



Svart linne med glittrigt tight linne under köpt på Limit, Vero Moda 40kr (ord. 260kr)



Denna är så mycket snyggare i verkligheten!! Här har den pressveck över magen och gör mig fyrkantig!
Köpt på Limit, Vero Moda 75kr (ord pris. 300kr)

Jag köpte även en snygg sjal och ett smycke till handväskan, ska se om jag får upp bilder på de sen :)

Jag är barnledig i helgen så nu ska sminket av och morgonrocken på så blir det tv-mys snart!

Happy Friday!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback