Ska smygtitta på BB

2011-02-21 @ 21:57:45

Tror C klarade sig från att bli sjuk tillslut, han gick till skolan idag så det var ju en bra början.
Jag gav mig på bakningen idag igen, för att lyckas denna gången...men det gick lite sådär, sååå tröttsamt!

För övrigt har jag inte gjort någon nytta idag. Nu väntar jag på att Big brother ska börja som hade sin nystart igår. Men att se på den, det är lite som en hemlis. 'Alla tittar, men ingen vill erkänna det' (ink. jag!!). Man kan ju inte låta bli, folk blir ju helt knäppa innlåsta i det huset. Men denna omgången så visade det sig snabbt att alla var redan knäppa INNAN dom kom in i huset! Ja hur ska detta gå?!

Jaaa, jag beklagar, men jag är inte bättre än att jag kollar på Big Brother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback