Nervös inför morgondagen!

2011-02-27 @ 14:42:06
Söndag. Jepp, den bevisade lathetsdagen! Jag sov på tok för mycket inatt, vaknade 11.25!! Sakta men säkert har jag börjat komma igång med städning och snart tvätten. Min sötaste son kommer hem i eftermiddag och vid 5-tiden kommer hunden, och sen är det fullt hus som vanligt igen.
I morgon är min stora intervju, jag är sjukt nervös nu. Jag har väntat i 2 veckor på den, men ändå så var det först idag jag insåg att allt hänger på imorgon. Bete mig rätt, prata inte för mycket, svara kort och passande m.m. Det skulle vara riktigt roligt att börja jobba där, men samtidigt så borde jag inte vara så nervös. Om jag inte får jobbet så börjar jag ju ändå skolan som jag hade planerat, så oavsätt så är jag snart sysselsatt i alla fall :)

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback