Min bil, mina golv. Usch vilket jobb!

2011-02-07 @ 22:12:23

Gud som have bilar kär, se till mig som ägare är.
Vart än jag mig i bilen vänder, står motorlampans ljus och tänder.
Lyckan kommer, lyckan går. Bilen förbliver trasig i vår!

Jag fattar inte, jag älskar min bil och vill varken sälja eller skrota den. Under tiden så hatar min bil mej och vill skicka mig till helvettet!

Idag har jag skärmshoppat....alltså, suttit framför datorn och klickat på alla kläder jag vill köpa, och sen loggat ut.

Mina golv har varit rätt försummade. Nu bestämde jag mig för att tvätta bort alla fläckar och tassavtryck. 5 gånger blev det!! 5 gånger har jag skurat golvet för att vattnet fortfarande varit mörkt och äckligt nät jag hällt ut det. Blev det till slut bra? nej! (fortsätter i morgon). Så vad har jag lärt mig? --Underskatta inte rena golv, och släpp aldrig in varken hund eller barn igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback