Massage och zonterapi!

2011-02-20 @ 23:50:51

Idag har jag varit på massage för ryggen och zonterapi i ansiktet! kroppen känns helt upp-och-ner, men tror jag kommer att sova sååå gott i natt! Det får bli till att åka dit om 1-2 veckor igen, min kropp skriker efter hjälp. Massage och zonterapi är verkligen att rekomendera, men man ska ju ha råd med det oxå :/  Om jag får jobbet i mars så kan jag absolut fortsätta med detta!

Efter denna utflykt idag så har jag varit riktigt seg så inte mycket mer har blivit gjort. Tyvärr tror jag att pojken börjar bli sjuk...vilket känns 'lagom' då skolan börjar imorgon igen.
På onsdag ska jag på intervju-träning i 1 timma, haha! Låter helt sjukt, men om det nu kan hjälpa mig så varför inte testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback