Lördag med melodifestivalen, blä!

2011-02-20 @ 00:43:30
Mitt söta kusinbarn var här från igår för att sova över så då bakade vi alla 3 muffins med äpplemos och kanel...fast jag blev för girig med moset i mina så nja, detta var inte dom bästa i alla fall, men dom ser ut som dom ska!



Varit ute en sväng idag. Hälsat på morfar som var lagom snurrig (som vanligt). Sen åkte jag och mamma till tråkiga Willys för att handla, men köerna var värre än på Gekås Ullared så vi dumpade korgarna och åkte till Ica istället, där var det ingen kö alls! Så jag undrar, varför varför varför tror folk att det lönar sig så mycket att handla på Willys än på tex. ica och coop?? Ex. Florsocker: willys- 10kr, ica- 10kr. Limefrukter: willys 16.50, ica 10kr. Rostat bröd, willys 16kr, ica 16kr. Jag fattar nada!

Nu har jag och busfröt här hemma gottat oss med chips, godis och dricka medans vi kollat på alltid lika tråkiga Melodifestivalen. Imorgon är det äntligen dax för massage i kungälv, ååhh vad jag längtar!!

Happy lördag alla! ....och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback