Lördag is da shit! ;)

2011-02-26 @ 13:11:49

Äntligen lördag! Helt otroligt att man kan uppskatta en lördag när man är arbetslös haha. Idag är det melodifestivalen. Jag fattar inte varför jag kollar, okej delvis för pojkens skull men han är ju inte ens hemma i helgen! OM jag har tur så har jag världens bästa f.d pojkvänn som kanske kaaaanske åker och köper sista säsongen av 24, så kan det bli maraton från soffan :)
Jag har hittat ett par plagg jag ville köpa och nu är det gjort. Så på väg hem till mig är en underbar klänning och ett sött linne. Dessutom med 100kr rabatt. Jag älskar att man kan googla fram rabatter från butiker utan att ens vara medlem och sånt!

 

Klänning 299 (ord.399kr) Linne 80kr.


Kommentarer

Postat av: Malin

Hej! vilken butik är kläderna ifrån? :)

2011-03-01 @ 14:38:33

Postat av: Therese

Vilken snygg klänning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åh....

2011-03-01 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback