Leta vinterkläder i februari =HaHa!

2011-02-14 @ 23:48:48

Trodde att jag skulle leva lugnet före stormen idag. Jag hade endast en plan, att slappa i morgonrock heeela dagen. Från och med i morgon så har jag fullt upp med möte, viktiga samtal, besöka CSN, få iväg papper hit-och-dit, lämna in komvux-ansökan osv osv. Mamma ringde, hon ska ta pojken till typ Åre i april för att åka skidor så han behövde skidkläder (jag fick veta att man inte kan åka skidor i vanliga vinterkläder, och absolut inte i icke-matchande över/underdel!!). Så iväg till stan i samma tid alla slutar jobbet, leta parkering, frysa ihjäl, prova skidkläder...efter skidkläder....efter skidkläder, från ena butiken till nästa, och nästa, oooch nästa! Det blev till slut en jacka i alla fall, men då var klockan 8 på kvällen! Byxor finns inte i hans storlek, slut över allt :( 

Just det ja, jag, jag menar A-M färgade ju mitt hår! Det såg rätt okej ut, men nu när det har blivit tvättat så avtar ju färgen en del och nu, ja nu börjar jag se lite gröna tendenser (så nervös över hur det ser ut efter några tvättar till!!) Tyvärr blir mina bilder inomhus lite gulaktiga på kvällen men här är en bild...med en mindre pigg jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback