Jag MÅSTE ingenting idag!

2011-02-01 @ 23:31:14

Jag vet inte om jag är den första som kommit på detta, men OJ vad Facebook kan ta upp för mycket av ens tid! Jag loggar in på morgonen, bläddrar runt lite, spelar, läser och vips så kommer C hem från skolan!! Hur kan en sida på nätet ta över så mycket av ens liv?! Jag har inte ens ett bra svar till vad jag gör där hela tiden, usch!

För övrigt så skulle jag till studievägledningen för komvux idag, men så blev det inte så nu ligger jag nog risigt till hos arbetsförmedlingen.... kanske om jag ringer dom imon (komvux), och tar samtalet via telefon, och sedan låtsas som jag varit där. Jag lär ju ändå få samma svar i telefon som vid drop-in besök, eller? Ja, så får det nog bli. Jag är bara så trött på alla 'måsten' hela tiden. Det är nog bäst att jag lägger mig och zappar på tvn ikväll istället för att ta tag i saker och ting ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback