Intervju-dagen!

2011-02-28 @ 21:11:43

Idag var min stora intervju. Att förbereda sig var hellt hopplöst. Byxorna var borta, min hy såg hemsk ut, och jag kunde inte få i mig ens en tugga mat trots att jag var super-hungrig. Jag har aldrig varit så stissig innan en intervju. Nu var det till att tänka på ALLT! Diskret nagellack (inte min grej alls haha), uppsatt hår, endast få smycken, bara lite parfym, ta med tuggumi mot rökningen, och viktigast av allt: kläderna och diskret men snygg make up! Pheew!!
Jag kom fram 30min innan avtalad tid så jag hade god tid på mig att stressa upp mig själv ännu mer, och om inte det räckte så var även dom 10 minuter sena.
I alla fall, trots de 6 personer som intervjuade mig (man kan tro att jag sökte till Säpo!!) så gick det hela riktigt bra, jag är väldigt nöjd med mina svar på deras frågor, och tro mig, det var många frågor!

Efter 1 timma på intervju så åkte jag och belönade mig med en ny klänning (bild kommer). Resten av dagen så slappnade jag av helt, och somnade i soffan hemma. Så här blev det ingen middag :/




Kommentarer

Postat av: Emma

När skulle dom berätta om du fick jobbet eller inte???

2011-02-28 @ 21:49:51

Postat av: Emma

När får du veta om du får jobbet eller inte???

2011-02-28 @ 21:55:17

Postat av: JacuelineJacueline

Emma:

Jag får svar i slutet på veckan, men dom ääälskade mig och jag gjorde bra ifrån mig :)) Så får jag inte jobbet så behöver jag iaf inte tvivla på mig själv!

2011-02-28 @ 21:58:50
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Postat av: Emma

Men guuuuuuuuud vad späääääännande jag dör. Hoppas förfan att du får det :D Fatta hur kul vi kommer ha då hihi.

2011-03-01 @ 14:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback