Idiotförklarad?

2011-02-23 @ 23:41:01

Att träna på vad man ska svara på frågor man inte fått är rätt löjligt anser jag.  Är det inte mer ärligt om jag väntar tills frågan faktiskt kommer? Idag var jag på så kallad intervju träning hos en jobb-coach i V.Frölunda. Det hela började okej antar jag, men sen när han ville stärka hur viktigt förberedelse är så föklarade han också att den som inte tränar innan är en jävla idiot. Men jag tränar ju inte innan, så indirekt blev jag nog precis kallad för idiot!?
När jag artigt förklarade för honom att jag aldrig varit på en intervju utan att sen bli erbjuden jobbet, och detta utan att träna innan, ja då sa han typ samma sak igen.
Jag påpekade att han faktiskt då kallade mig för jävla idiot och OJ vad det blev dystert i rummet sen... det blev liiite jobbigt!! ja han blev riktigt arg. Men, var det inte JAG som skulle bli arg? det var ju ändå jag som blev idiotförklarad av hans åsikt!?
Anyhow, jag kom där-i-från med en del tips, så nu är jag rätt så redo för att ta mig ett jobb inom snar framtid =D

Jag beklagar, men sanningen är:
Om jag nämner ditt arbete som något bara en 'jävla idiot' skulle jobba med, ja då skulle DU ta det personligt! Så räkna inte med tystnad om du tillmötes går mig på samma sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback